Publieksverslag Centric 2012: On Topic

Centric sloot 2012 af met een positief netto bedrijfsresultaat van ruim 12 miljoen euro. De omzet bedroeg 525 miljoen euro.

In ons publieksverslag leest u over de belangrijkste ontwikkelingen in 2012 binnen én buiten onze organisatie. Wij vertellen u graag over de strategische keuzes die we maakten voor de toekomst van ons bedrijf en het aanbod voor onze klanten. Dit doen we door onze kennis van ontwikkelingen in de markten waarin onze klanten actief zijn te verbinden met onze kennis van specifieke bedrijfsprocessen en technologische ontwikkelingen. Dit resulteert in moderne producten en diensten die u helpen blijvend succesvol te ondernemen.

On topic

Op onze website blogt een groot aantal Centric-collega’s over onderwerpen die interessant zijn voor de verschillende klantgroepen van Centric. In het publieksverslag geven een aantal van deze experts hun visie op thema’s die in 2012 volop in het nieuws waren en een belangrijke rol spelen in de keuzes voor ons producten- en dienstenportfolio. Aan de hand van de voorbeelden van de (onderzoeks)projecten kunt u proeven van wat dit in de toekomst voor u kan betekenen.

U kunt dit verslag online bekijken.

Jaarverslag 2012

In het jaarverslag vindt u de volledige jaarrekening terug. Download het jaarverslag van Centric over 2012

We hopen dat u na het lezen van het publieksverslag en het jaarverslag onze gezamenlijke toekomst net als wij vol vertrouwen tegemoet ziet.

Oudere jaarverslagen

Mocht u interesse hebben in de resultaten van Centric in de voorgaande jaren, dan kunt u terecht in ons archief. Daar vindt u onze jaarverslagen van de afgelopen drie jaar.