Centric 2013: Gedeeld succes

Centric heeft 5.000 werknemers en boekte in 2013 een positief bedrijfsresultaat van ruim 13,3 miljoen euro bij een omzet van ruim 511,3 miljoen euro.

In ons publieksverslag leest u over de belangrijkste ontwikkelingen in 2013 bij onze organisatie én bij onze klanten. Wij vertellen u graag over de strategische keuzes die we maakten voor de toekomst van ons bedrijf en het aanbod voor onze klanten. We staan stil bij de nieuwe positionering van onze organisatie naar vier hoofdactiviteiten (Software Solutions, IT Outsourcing, BPO en Staffing Services) en de rebranding waarmee we deze nieuwe positionering en onze internationale ambities kracht bijzetten. Onze klanten uit verschillende landen vertellen over hun samenwerking met Centric en hoe we samen succesvol zijn. Hiermee laten wij samen zien wat Centric voor u kan betekenen en wat we belangrijk vinden in onze samenwerking.

U kunt het publieksverslag Gedeeld Succes online bekijken.

Jaarverslag aanvragen

Wilt u liever een gedrukt exemplaar ontvangen? Vul dan het aanvraagformulier in.

Jaarverslag downloaden

In het jaarverslag vindt u de volledige jaarrekening terug. Download het jaarverslag van Centric over 2013. We hopen dat u na het lezen van het publieksverslag en het jaarverslag onze gezamenlijke toekomst net als wij vol vertrouwen tegemoet ziet.