Jaarverslag Centric B.V. 2010

Centric B.V. biedt u automatiseringsdiensten (Centric Holding), financiële diensten (Finace) en ingenieurs- en adviesdiensten (Oranjewoud).

In 2010 hebben wij alles op alles gezet om onze organisatie te versterken, de dienstverlening te verbeteren en maatschappelijk verantwoord ondernemen verder in onze bedrijfsvoering te integreren. Ons streven naar continuïteit en balans betaalde zich uit. Ondanks de economische teruggang, hebben we het jaar met een positief resultaat afgesloten. In ons jaarverslag vindt u een uitgebreid verslag van de wijze waarop het jaar 2010 voor Centric B.V. is verlopen en een overzicht van alle financiële resultaten.

Download het jaarverslag van Centric B.V. over 2010

Vraag het publieksverslag aan

Dit jaar brengt Centric voor het eerst een jaarverslag en een publieksverslag uit. Het publieksverslag is een beknopte versie van het jaarverslag. U kunt dit verslag online bekijken. Het jaarverslag is enkel online te downloaden.

Oudere jaarverslagen

Mocht u interesse hebben in de resultaten van Centric in de voorgaande jaren, dan kunt u terecht in ons archief