2009: Innovation never stops

Het jaarverslag over 2009 staat in het teken van innovatie. Want wie innoveert, blijft. Ook, of misschien juist, in economisch zware tijden. Doordat wij voortdurend investeren in onze producten, diensten en medewerkers, bent u verzekerd van een duurzame samenwerking met Centric. Wij leiden u dan ook graag rond door Centric. World of Innovation. Met innovaties uit het verleden, de vooruitstrevende producten en diensten van vandaag en onze ideeën voor de toekomst.

In het jaarverslag leest u dat alle Centric-onderdelen in het afgelopen jaar in meer of mindere mate de gevolgen van de economische neergang voelden. Dankzij de gezonde verhouding tussen conjunctuurgevoelige en -ongevoelige markten en activiteiten is Centric ook in het afgelopen jaar in balans gebleven en werd 2009 afgesloten met een winst van 26,5 miljoen euro. Ten opzichte van 2008 nam de omzet af met 1,5 procent tot 953 miljoen euro en Centric telde op 31 december 2009 circa 9.300 medewerkers. De totale Centric-organisatie omvat automatiseringsdiensten (Centric Holding), financiële diensten ( Finace) en ingenieurs- en adviesdiensten (Oranjewoud).

Centric jaarverslag 2009

Bekijk het jaarverslag van Centric over 2009 (PDF)

Download English Annual Report 2009: Innovation never stops (PDF)